пятница, 22 января 2016 г.

Виховна робота

Тема: Моє ім'я Батьківщина, лелеки легке крило.

Мета заходу:
  • формування в учнів життєвих компетентностей за змістовими лініями «Ціннісне ставлення до природи» і «Ціннісне ставлення до суспільства»;
  • поєднати усний матеріал з елементами гурткової роботи (вироби учні попередньо готували на заняттях гуртка).
Сцену актової зали оформлено за допомогою зображення веселки, «вишитого» рушника паперовими квітами.
Організатори заздалегідь готують з учнями паперові іграшки-лелеки.
На сцені висить плакат із зображенням гнізда лелеки та самого птаха.
Під час виховного заходу використовуються записи музичних творів:
Каріна Мельник «Пролітали лелеки»,
Тіна Кароль «Моє ім’я – Батьківщина»,
Н.Май «Лелеки-лелеченьки»,
запис лелечиного клекоту.
Хід виховного заходу
Ведучий
Ми раді усіх вітати у нашій гостинній залі.
Сьогодні, дорогі друзі, ми поведемо розмову з вами про найдорожче для серця кожної людини.
Учень
Що ж таке є моя Батьківщина?
Під вікном червоніє калина,
казочка цікава у бабусі,
і тихенька пісенька матусі.
Сила та незламність мого тата,
вся обсаджена квітками моя хата.
Попід тином дідова криниця,
Ген у полі – золота пшениця.
На даху в своїм гнізді лелека
І дорога у майбутнє – ой далека.
І веселочка зігнулась понад ліс,
І стрімкий за полем обеліск.
Ведучий
Отже, здогадались? Так, вірно. Україна – наша Вітчизна – ненька зі своєю історією, добротою, щирістю, красою, садочками та полями, над якими вільно та грайливо у безхмарному голубому небі пролітають лелеки…
Та найдорожча і найрідніша земля, де ми народилися, де живуть наші батьки, рідні, де звучить чарівна пісня.
Діти виконують пісню Т.Кароль «Моє ім’я – Батьківщина».
Неможливо в межах однієї години описати всю велич Батьківщини, оспівану у цій пісні. А зупинимось ми з вами лише на одній її стрічечці, яка дала назву нашій зустрічі.
Усі:     – Моє ім’я – Батьківщина, лелеки легке крило.
Учень.
Одна в нас Вітчизна навіки буває,
Бо місце народження – одне і святе.
У рідному краї і серце співає,
Лелеки здалека нам щастя несе.
Звучить запис пісні Каріни Мельник «Пролітали лелеки».
Ведучий.
  • Діти, скажіть будь-ласка, а що вам відомо про цього птаха?
Учні.
  • Лелеку ми ще називаємо лагідно – веселиком.
  • Лелека – перелітний птах.
  • У теплі краї лелека летить швидко – 150 км/год, а от вертається до нас вдвічі швидше.
  • Прилітають птахи у своє попереднє поселення, але не обов’язково живуть у своєму гнізді.
  • Вони не мають голосу, а клацають дзьобами. Проте їх дітки – лесики голосно пищать.
  • Живуть лелеки біля 20 років, мають вагу до 4 кг.
  • Розмах їхнього крила – 60 см, а довжина дзьоба – до 20 см.
  • Лелеку вважають святим птахом. І наспівують: «лелека в гніздечку – мир на Землі».
Ведучий.
Однойменну композицію з паперових модулів виготовили вихованці гуртка «Чарівний світ оригамі», який працює у нашій школі. Ось погляньте.
За допомогою проектора демонструється виріб.
Ведучий.
Можливо хтось із вас знає вірші про лелеку.
Учні.
ЩО СКАЗАВ МЕНІ ЛЕЛЕКА
Довгу зиму жив лелека
У далекій стороні.
А тепер вернувсь здалека
І таке сказав мені:
«У краю тім — вічне літо
І нема снігів, зими,
Та свою країну, діти,
Найщиріше любим ми».
Ведучий.
Сьогодні ми з вами принесемо до рідного гніздечка маленьких лесиків – лелеченят, яких з паперу виготовили умілі ваші рученята. Отож, прилітайте швидше до рідної оселі, до рідної Вітчизни, несіть на крильцях мир та радість.
Діти прилаштовують вироби до плакату, утворюючи композицію.
Лелека
Вироби з дітьми
Учень.
Дуже любимо ми лелек, оберігаємо їх.
І тому я попросити вас хотів:
Бережіть, будь ласка, люди, цих птахів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий